fbpx
fight2fitness-favicon-small
6972988072
info@fight2fitness.gr
Follow Us
Kick Boxing Fight2Fitness Martial Arts Fitness Training Personal Training Marios Stefanou

Kick Boxing

Kick Boxing Fight2Fitness Martial Arts Fitness Training Personal Training Marios Stefanou Gallery 04

Kick Boxing

Το Kick Boxing είναι ένα σύγχρονο άθλημα που αποτελεί πλέον ένα από τα πιο διαδεδομένα μαχητικά αθλήματα στον κόσμο. Το Kick Boxing είναι πρωτίστως ένας όρος, ο οποίος συνδυάζει πυγμαχία και λακτίσματα και απευθύνεται σε άνδρες, γυναίκες και παιδιά.
Τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί τόσο ως άθλημα συναγωνισμού αλλά και ως μηχανισμός προπόνησης και αυτοάμυνας.

Σαν άθλημα μπορεί να ωφελήσει την υγεία, και την ποιότητα ζωής σας με πολλούς και σημαντικούς τρόπους, καθώς γυμνάζει ουσιαστικά ολόκληρο το σώμα κινητοποιώντας πολλές αρθρώσεις και μεγάλες μυικές ομάδες.

Απαιτεί καλή τεχνική κατάρτιση, δύναμη, ταχύτητα, έκρηξη, αποφασιστικότητα και καθαρό μυαλό.

Ο συνδυασμός μάλιστα αεροβικής με Kick Boxing το Cardio Kick Boxing αποτελεί μια πολύ καλή μορφή άσκησης με πολλαπλά οφέλη τόσο για το σώμα όσο και το πνεύμα. Ας δούμε τα 6 σημαντικότερα οφέλη του Kick Boxing:

1. Ανακουφίζει το στρες:
Το Kick Boxing μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μια μορφή χαλάρωσης καθώς απελευθερώνει την ορμόνη ενδορφίνη, η οποία μας κάνει να αισθανόμαστε καλά, ανακουφίζει από τον πόνο και βοηθά στη μείωση της κατάθλιψης.

2. Βελτιώνει την στάση του σώματος:
Το Kick Boxing θα σας βοηθήσει να χτίσετε τους μυς όλου του σώματος μέσω των τεχνικών πυγμαχίας και λακτισμάτων, ενδυναμώνοντας πολύπλευρα και σωστά το μυοσκελετικό σας σύστημα, το οποίο βοηθάει στην σωστή στάση σώματος.

3. Βελτιώνει το συντονισμό σας:
Αν δεν μπορείτε να συντονιστείτε εύκολα και έχετε περιορισμένα αντανακλαστικά, τότε το Kick Boxing αποτελεί την λύση μέσω των τεχνικών πυγμαχίας και λακτισμάτων που προσφέρει, καθώς και της ταυτόχρονης κίνησης όλου του σώματος δημιουργώντας αρκετά νευρικά ερεθίσματα από τον εγκέφαλο προς την κίνηση των μελών του σώματος.

4. Συμβάλει στην ολοκληρωμένη άσκηση του σώματος:
Το ιδανικό είναι να κάνετε προπόνηση για ολόκληρο το σώμα, με αεροβικές και αναερόβιες ασκήσεις αντοχής. Το Kick Boxing τα προσφέρει όλα. Κανένα μέρος του σώματος δεν εξαιρείται. Με την ταυτόχρονη λειτουργία των μυών όλου του σώματος θα έχετε μια πλήρη προπόνηση.

5. Βελτιώνει την αντοχή και δυναμώνει την καρδιά:
Το Cardio Kick Boxing, ωφελεί και την καρδιά. Οι κινήσεις που περιλαμβάνει, βοηθούν την καρδιά να αντλεί το αίμα πιο γρήγορα και έτσι την ενισχύουν, ενώ η αντοχή σας θα αρχίσει να αυξάνεται. Σε μακροπρόθεσμη βάση βοηθά στον έλεγχο της πίεσης του αίματος. Το Kick Boxing έχει θετικό αντίκτυπο στο καρδιαγγειακό καθώς και στο αναπνευστικό σύστημα. ‘Όπως και σε άλλες μορφές άσκησης το Kick Boxing δημιουργεί μεγαλύτερη καύση θερμίδων, τονώνει και χτίζει τους μυς και έτσι μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια βάρους και καύση θερμίδων.

6. Βελτιώνει την συγκέντρωση και βοηθάει στην αύξηση της αυτοπεποίθησης.

Εξοπλισμός:

Προστατευτικά γάντια Kick Boxing

Προστατευτικές επικαλαμίδες

Στόχοι ( ασπίδες ) ή κρεμαστός όρθιος σάκος

Gallery Φωτογραφιών

Ενημερώσου προτού ξεκινήσεις.

Προπονητής | Kick Boxing

Fight2Fitness Marios Stefanou Fitness and Martial Arts Kick Boxing Coach Personal Training

Στεφάνου Μάριος

1η θέση στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Kick Boxing 2015

  • 29
  • 85 Kg
  • 1.80

Τόλμησε το και δες το σώμα σου να μεταμορφώνεται!

Event Hours(3)

  • Δευτέρα

    19.00 - 20.00

    Kick Boxing Training

  • Τετάρτη

    19.00 - 20.00

    Kick Boxing Training
    Cardio Kick Boxing

  • Παρασκευή

    19.00 - 20.00

    Kick Boxing Training

Τις παραπάνω ώρες θα ανεβαίνει το νέο βίντεο και θα μπορείτε να το παρακολουθήσετε, οποιαδήποτε στιγμή εσείς θέλετε.

Παθήσεις & Προβλήματα Υγείας.